Profit în scădere, anul trecut, pentru call center-ul Yardi

Yardi Call Center a scăzut anul trecut din punct de vedere al profitabilității, chiar dacă valoarea veniturilor totale a crescut. Compania a fost înființată în 2013 și este deținută de americanii de la Yardi Systems Inc.: 99% (care mai au în Cluj-Napoca și Property Shark) și Yardi Anant Madhukar: 1%. Cele două firme americane din municipiu au împreună aproape 1.100 de angajați.

Yardi Call Center a înregistrat, în 2020, o cifră de afaceri de 16,4 milioane euro, în creștere față de 2019 când valoarea veniturilor totale a fost de aproape 15,7 milioane euro. Cifra de afaceri de anul trecut este cea mai mare din 2013, anul înființării, și până în 2020. În primul an de activitate, compania a rulat o cifră de afaceri de 75 mii euro, iar de atunci a crescut constant până a ajuns la valoarea de anul trecut.

Profitul a fost însă în scădere în anul precedent. Peste 1,2 milioane euro profit a declarat Yardi Call Center în 2020, mai puțin cu aproximativ 500 mii euro față de 2019. Cel mai bun profit, 1,5 milioane euro, l-a declarat în urmă cu trei ani. În primul an de activitate, compania a făcut un profit de aproape 63 mii euro.

Numărul mediu de angajați a fost anul trecut de 640, aproape la fel ca cel din 2019. Yardi Call Center a început cu zero salariați, iar în anul doi de activitate a avut un număr mediu de 154 de angajați.

sursa foto: yardi.com

Adauga comentariu