Oncologia a contractat servicii de call center cu o firmă de apartament din Cluj și cu o firmă brașoveană care vinde lenjerie post-mastectomie

Potrivit unui anunț de atribuire de pe SEAP, Institutul Oncologic „Prof. Dr. I. Chiricuță” din Cluj-Napoca a achiziționat „servicii de externalizare call center”, un contract cu o durată de 28 de luni și cu o valoare de 1 154 800.55 lei (233 335 euro, la cursul valutar de astăzi). Achiziția a fost realizată din fonduri europene, prin Programul Operațional Capital Uman – POCU.

Contractul a fost atribuit, în 20 octombrie 2021, către două firme: DAF COMUNICATION și CUBE NETWORK OUTSOURCING SERVICES.

În anunțul de pe platforma SEAP se precizează, la secțiunea „criterii de atribuire”:

„Ofertantul trebuie să dovedească că are personal specializat în comunicare sau consiliere printr-un call-center. Algoritmul de calcul - Pentru experiență în comunicarea unor informații specifice și/sau consilierea printr-un call center a pacientelor cu cancer de sân: 30 puncte - Pentru experiență în comunicarea unor informații specifice și/sau consiliera psihologică printr-un call center a pacientelor cu orice formă de cancer: 15 puncte - Pentru experiență în comunicarea unor informații specifice și/sau consilierea psihologică printr-un call center a pacienților cu boli cronice: 5 puncte”

Să vedem cine a câștigat contractul generos din fonduri europene, pentru serviciile de call center ale Oncologiei!

DAF COMUNICATION SRL este o firmă de apartament din Cluj-Napoca, înființată în anul 2019 (are sediul într-un apartament de pe Calea Dorobanților).

Obiectul de activitate al acestui SRL este: „Alte activități de tipărire n.c.a.” Mai pe larg:

„Această clasă include:

- tipărirea revistelor și a altor publicații periodice, care apar mai rar de patru ori pe săptămână

- tipărirea de cărți și broșuri, partituri și manuscrise muzicale, hărți, atlase, afișe, cataloage publicitare, prospecte și alte tipărituri publicitare, timbre poștale și fiscale, bilete de bancă, cecuri și alte titluri fiduciare, carduri, albume, agende, calendare și alte imprimate comerciale, produse de papetărie personalizate și alte imprimate, tipărire efectuată cu ajutorul presei de tipar înalt, a offset-ului, a fotogravurii, a imprimării flexografice, serigrafice și a altor prese de tipărit, mașini de multiplicat, imprimante de calculator, mașini de tipărit în relief, inclusiv mașini de tipărire rapidă

- tipărirea direct pe suport textil, pe material plastic, pe sticlă, metal, lemn și ceramică. Materialul tipărit posedă dreptul de reproducere (copyright).

Această clasă include de asemenea:

tipărirea de etichete și plăcuțe metalice prin litografiere, gravare, tipărire flexografică, și alte metode

Această clasă exclude:

- imprimarea materialelor textile și a articolelor de îmbrăcăminte

- fabricarea articolelor de papetărie (agende, registre, registre de conturi, formulare comerciale etc.) atunci când informația tipărita nu este principala caracteristică

- activități de editare, publicare”

Așadar, nici vorbă de activități de tipul call-center!

În anul 2019, firma a avut 2 angajați și o cifră de afaceri de 37 144 euro, un profit net de 25 059 euro și datorii 10 649 euro.

În 2020, numărul de angajați a crescut la 4, dar cifra de afaceri a scăzut la 15 785 euro. Profitul net a fost de minus 12 913 euro, iar datoriile de 16 342 euro.

Firma îl are ca unic asociat și administrator pe Sitar Marcel, cetățean originar din zona Cavnic, Maramureș.

Un anumit Marcel Sitar poate fi găsit, pe Google, drept politician local PSD:

„În urma demisiei lui Alexandru Dragoș, întâi din funcția de primar al orașului Cavnic, iar apoi din cea de președinte al organizației locale a PSD, săptămâna trecută a avut loc întâlnirea Comitetului de conducere al PSD Cavnic, în cadrul căruia s-au stabilit câteva măsuri organizatorice. Astfel, până la Adunarea Generală de Alegeri care va desemna un nou președinte, organizația va fi condusă, interimar, de către cei doi consilieri locali PSD, Marcel Ilieș ca președinte și Marcel Sitar din poziția de președinte executiv. Cei doi au datoria de a revigora activitatea filialei și de a reactualiza baza de date, concomitent cu organizarea viitoarelor alegeri. Propunerile au fost acceptate de membrii Comitetului de Conducere al PSD Cavnic în prezența președintelui PSD Maramureș, Gabriel Zetea, urmând ca în perioada următoare să fie acceptat și un calendar al acțiunilor de partid”, scria jurnalmm.ro în anul 2015.

CUBE NETWORK OUTSOURCING SERVICES, cea de-a doua firmă care se ocupă de call center-ul Oncologiei, a fost înființată în anul 2010 și are sediul în Brașov.

Obiectul de activitate al acestei firme este: „Activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center)”, însă pe listafirme.ro găsim, la „adresa web” două site-uri (https://gentlecare.ro, https://sensitivecomfort.com), care se ocupă cu vânzarea de proteze de sân și lenjerie intimă/costume de baie destinate pacientelor, post mastectomie.

Se ridică, în mod firesc, întrebarea: cine, pentru ce consiliază? Nu cumva pacientele cu cancer de sân sunt consiliate și asupra produselor de care au nevoie, produse de a căror vânzare se ocupă și această firmă?

În anul 2020, firma avea 16 angajați, o cifră de afaceri de 317 418 euro, un profit net de 73 257 euro și datorii 100 892 euro. Rămâne de văzut cum va influența noul contract cu Oncologia cifra de afaceri a societății, care o are pe Tanaselea Anca Daniela drept unic asociat și administrator.

Adauga comentariu